ILLAMASQUA

Eelmise aasta lõpus hakkas ajakirjades mu pilku tõmbama mulle täiesti tundmatu bränd – Illamasqua. Mulle väga meeldisid nende värvid ja värvide rohkus. Londonis olles uurisin kaubamajast ja selgus, et tegu ongi uue brändiga. Hinnaklassilt jääb ta MAC-i kanti, kuid väga aktiivse müüjanna sõnul on see kordades parem. Ta sooritas mulle mõned näited ka, tõestamaks kui pigmendirikkad ja hea katvusega on nende tooted ja tuleb tunnistada, et on. Ma tema eest püüdsin seda varjata, aga tegelikult oleksin ma tahtnud pool letti tühjaks osta, missiis, et värvilisi meigitooteid huulepulkade ja küünelakkide näol on mul rohkem kui ma enne kuuekümnendat juubelit jõuan ära kasutada. Aga see selleks. Veel ühte huulepulka ei ostnud ma vaid sel põhjusel, et ma ei suutnud valida. Aga küünelaki ostsin küll – mi laiki väga :) Noh ja pakend on ka vägaväga atraktiivne :)

Illamasqua näol on siis tegemist Londonis baseeruva 2008. aasta novembris loodud brändiga. Nende eesmärgiks on luua meigitooteid, läbi mille end väljendada (näidata oma alter ego) – sellest ka siis tavapärasest julgemad värvid. Brändi inspiratsiooniks on 1920-ndate klubimaastik (selline keelatud loomuga) ja alternatiivkultuuride eneseväljendus. Tooted on loodud juhtivate farmatseutide, lava- ja filmimeigi tootjate ning meigikunstnike koostööna.

Noh, ma küll meiki nii tõsiselt ei võta, et seda eneseväljenduseks peaksin. Samuti ei kasuta ma kuigi palju julgeid toone, aga ilusate (ja kvaliteetsete) roosade huulepulkade ja värviliste küünelakkide üle on mul hea meel küll. Vaadake ise: http://www.illamasqua.com

Eestis Illamasquat muidugi ei müüda, küll aga saab nende tooteid tellida. Mulle tundub, et toimib ka koduleht, aga ma ise olen tellinud Asosest, kus on mõned tooted ka allahinnatud.

2 thoughts on “ILLAMASQUA

  1. Pingback: Shimmer « Elu on lill, ainult kasta.

  2. Pingback: Illumine « Elu on lill, ainult kasta.

Lisa kommentaar

