Uus kleit ja uued kingad

Ma olen nüüd üsna pikalt blogitamisest viilinud, aga mul on põhjendus ka. Nimelt lähen ma järgmisel esmaspäeval Itaaliasse ja nagu tavaliselt enne reisi, on mul ka seekord vaja valmis saada terve hulk uusi riideid nagu mul ei oleks midagi kaasa võtta / selga panna. Muidugi nii ei ole, aga selliste luulude all ma aeg-ajalt kannatan. Õnneks ma tean, et ma ei ole üksi.

Üks asi, millega ühele poole sain, on see kleit.

Tuleb tunnistada, et ma punnistasin selle kleidi kallal üsna pikalt. Ma ei tea, kuidagi kõik ebaõnnestus ja üks asi, mis ma olen õppinud, on see, et kui juba midagi protsessi käigus ei meeldi või jääb häirima, siis pole mõtet loota, et see üle läheb. Aga lõpptulemusega olen ma rahul. Ma arvan :) Ja kleit ei ole sini-valge-must, vaid sini-beež-khaki vms.

Tegelikult tahtsin ma juba mõne aja eest teha sissekannet Asose teemal. Ma juba korra mainisin, et tegu on ühe eriti toreda internetikaubamajaga, kust ma aeg-ajalt asju tellin ja nüüd, pärast viimast tellimust veendusin selles uuesti. Ühesõnaga seda kleiti kavatsen ma vähemalt ühe korra kanda nende kingadega. Ja ausalt, ma ei pahanda, kui need ainult mulle meeldivad :) Lisan võrdluseks nii tootepildi, kui ka enda tehtud pildi.

Ja kui juba Asose kummardamiseks läks, siis lisan teiste tellitud kingade pildi ka. Ja ausalt, kingad on väga mugavad, kõik neli :)

Aga nüüd pean hakkama õmblema. Leidsin eelmisel nädalal Saanast kangajuppide riiulist viimase tükki kangast, mida pool suve juba piilumas käisin. Kuna selles riiulis on kangad tavalisest soodsamad, siis rändas see üsna kiirelt mulle kotti. Muidugi ei saa ma väita, et müüja hoogsad noogutused  minu suunas, kui kanga endale peegli ees prooviks “kleidiks” tõstsin, kaasa poleks aidanud. Pilt kah, palun.

Ja kui keegi, kes siia blogisse satub, teab, kuidas ma piltide alt need totakad sinised jooned ära saan, siis aitäh juba ette. Ja ma luban ka, et õpin tulevikus paremaid pilte tegema :)

2 thoughts on “Uus kleit ja uued kingad

  1. Asosest tellides oled numbritega alati pihta pannud?
    Natuke keeruline tunudub see tellimine, kui proovida ei saa ja päris proportsioonis tüüp kah pole.

    • Jah, tellin sealt suurust 8. Kannan üldjuhul 34 suurust ja kuigi nende suurus 8 = 36 (sildi alusel), siis mulle see sobib.
      UK-st ostes ostan ka üldjuhul suurust 8 (kuigi mõnes poes see 34, teises aga 36). Mõne venivama asja ehk telliksin 6.
      Kingad on mul suurus 4 ja kannan muidu ka suurust 37. Need vastavad täpselt ja tellin julgelt.
      Ja muide, proportsionaalsusest olen ka mina kaugel :)
      Soovitan allahindluse ajal mõne odavama esemega proovida, ma nii teen, kui mõnes kohas kahtlen.

Lisa kommentaar

