No hellõu hei

Küll ma olen olnud krips-kraps nobe juku, eksole. Tegelikult on nii, et kui ma pikalt midagi ei postita, siis ma tegelen millegi kasulikuga (loe: üldjuhul õmblen). Ma olen üsna produktiivne olnud küll ja katsun nüüd oma jõulukollektsiooni üles kah pildistada. Kuna mu fotokas on selline lihtsakeste killast, siis praegu kannatab pilte teha ainult valgel ajal ja seda on siis umbes 6h päevas. Aga seniks lihtsalt mõned pildid aksessuaaridest, mis jõuluajal mind kaunistasid :)

Huulepulk: Mac (Ruby Woo)

Käeehe: Lindex (Affordable Luxury)

Kaelaehe: Lindex (Affordable Luxury)

Kaelaehe: H&M

Sõrmused: Pilgrim (leidsin need Kristiine keskuse Pilgrimi outlet letist)

One thought on “No hellõu hei

  1. aww, mi laiki need ehted!! aww aww aww, tahab kaaa!! ;)
    mu arm, ma ei teadnudki et sa haige oled/olid?? kuidas praegu on?

Lisa kommentaar

