Santa

Mulle meeldib, kui inimesed teevad teineteisele vajalikke kinke – olgu jõulud, sünnipäev või mis iganes muu sündmus. Mulle meeldib, kui kinki tehes (ka otseses mõttes) mõeldakse kingisaajale ja mulle ei meeldi, kui ostetakse midagi suvalist, et linnuke kirjas oleks. Ja ma mõistan, et kõik inimesed ei ole loovad, seetõttu ma ei pahanda, kui mult küsitakse, mida ma kingiks soovin. Ma hoopis vastan hea meelega, aga muidugi enne ketran kõik need asjad peas läbi, mida mul koguaeg väga vaja on. Et siis läheb pisut aega :) Nii ma sain näiteks rätsepakäärid, nööpnõelad ja muud vajalikku atribuutikat õmblemiseks, mida mul ei olnud, mida ma igatsesin, aga mida ma miskipärast ei ole ise suutnud poest ära tuua. On küll jube praktiline kink, aga mina olen õnnelik, muudkui lõikan oma uute kääridega, sahh ja sahh.

Teine asi, mis minuga kokkuleppel sai mulle kingitud, on kingapaar. Ma pean tunnistama, et kuigi mul ei ole kogemust kvaliteediga, siis mulle üsna meeldib Charles&Keithi kauplus (praegu on see Rocca al Mare keskuses vist ainult). No ja kuna mul oli probleeme otsustamisega, nagu sageli juhtub, siis pidin teise paari kingi endale ise ostma. Nende hindade juures jäi õnneks ära kirveke seljas ja sellele järgnevad süümepiinad.

Kuigi üldiselt ma püüan loomamustreid vältida, siis tuleb välja, et ussimuster mind eriti ei häirigi (ja kui võrrelda sõnaga “ussimuster”, siis lausa üldse mitte :)) Selle tõestuseks lisandusid mu kappi hiljuti üks pluus ja ühed teksad. Ma loodan, et ma ei ole ainuke, kes seda ilu märkab.

Ma tahtsin veel lisada lubaduse neid asju mitte koos kanda, aga pärast piltide koos üleslaadimist tunduvad need esemed koos päris ilusad. Seega lubadus jääb ära :)

Lisa kommentaar

