Kohupiimapannkoogid

Üks tore amps või kaks nädalavahetuse hommikuks :) Pildi pidin varastama, kuna juhtus selline asi, et enne, kui pildistamisideeni jõudsin, oli keegi pannkoogid ära söönud. Retsept on selline, et segasin omavahel kokku asjad, mis laupäeva hommikul olemas olid, seepärast päris täpseid mõõte ei oska öelda, aga umbes nii see käis:

1 pakk Tere Vanilli Kohupiima (200g)

2 muna

Törts kondenspiima

Jahu (ma arvan, et ca 1-1,5dl)

Ma küll unustasin, aga noaotsatäis soola teeks ka head.

Sellest kogusest sain 4 pannkooki – kahepeale igati paras kogus. Minu lemmikuks osutus veriapelsini marmelaadi ja kondenspiimaga variant, laua teine pool pidas seda liiga magusaks, nii et neile, kel magusa taluvuslävi keskmisest madalam, soovitan kondenspiima asemel hapukoort kasutada. Tegelikult oli mul külmikus nii mitu erinevat purki ja pudelit, et mul läks lemmiku valimisega üsna keeruliseks :)

One thought on “Kohupiimapannkoogid

  1. Mm, tahax ka teie juures pühapäeva hommikul kohupiimapannkooke süüa ja kohvi juua.. :) ja kohupiima tahaks!

Lisa kommentaar

