Never say never, eksole

Mida ma öelda tahan, on see, et ära kunagi alahinda kahtlaseid poode. Tõestused reaalsest elust on siin.

Kõigepealt kingakauplus Shu. Teate ju, kui sealt kas või ainult mööda minna, siis tahab kummikinga lõhn kummuli kukutada, eksole. Ma ei tea miks, aga aeg-ajalt ma annan ka kahtlastele poodidele šansse. Niisamuti käin ma nüüd paar korda kuus New Yorkeris luusimas, sest nagu öeldud, never say never (et seal on ainult jubedad asjad ja mina küll endale sealt midagi selga ei pane). Elu on näidanud, et panen küll ja kuidas veel. Okei, niisiis läksin ma Shusse sisse ja kohe akna peal tervitasid mind kaunitarid. Esimene mõte oli, et “eiiiii.. mina ja kummikingad… eiiiii”, aga siis ma mõtlesin neid ikka proovida. Ja, oi, pehmed olid need kingad. Ja, oi-oi, ei haisenudki need kingad. Ja, oi-oi-oi, need kingad maksid 25 eurot. Oota, oi-oi-oi-oi, neil on emadepäeva puhul emadele 40% soodustust (kusjuures oma emadust tõestada pole vaja, allahindlus on sunniviisiline). Ühesõnaga, mul on nüüd kodus 15 eurosed ülimugavad kaunitarid. Aitäh, Shu ostujuht või keegi, kes seda tegi.

No hellou, me näeme välja, nagu me maksaks palju, kas pole :)

Ja usute või mitte, aga see ei ole kõik. Teise pärli omanikuks sain Säästur 1-s :) Järjekordne uitmõte teel postkontorist, et mis oleks, kui ma õige siia sisse piiluks. Ja, tramtarmtaraaa, mis ma nuku seljas näen – kui see ei ole glamuur, siis mis üldse on glamuur. 23 eurot. Igatahes on see jakk nüüd kenasti home safe. Palun nüüd mõnda sobivat üritust, et seda kanda.

One thought on “Never say never, eksole

  1. ullalaa, mi laili mõlemad!!! need kingad näevad väga pronks välja, uskumatu ma ütleks :) ja mannekeeni nägin ka ära!!! oih kuidas tahax sinuga mööda selliseid poode tuulata, nii väga!!! (a)

Lisa kommentaar

