The disco ball on the ceiling looks like the bag that I’m wearing

Natuke aega tagasi rääkisin ma sellest, kuidas mulle meeldib valge. Ja eriti ilus on see kombineerituna roosa kullaga. Vähemalt sama palju meeldib mulle ka hõbe. Kombineerituna valgega ja ilma ka. Seega, kui ma nägin Kangadžunglis seda hõbedast kunstnahka, juhtisid mind edasi minu teadvuse kontrollile mittealluvad jõud ja ma kõndisin rull käes kassasse. Kuna ma nägin, et seda palju enam järgi ei ole, siis igaksjuhuks ostsin materjali korraliku varuga (ei suutnud ma seda otsust ka terve mõistusega kontrollida). Esimene beebi on see kott.

Mis järgmiseks? :)

2 thoughts on “The disco ball on the ceiling looks like the bag that I’m wearing

  1. Pingback: Outfittos « Elu on lill, ainult kasta.

  2. Pingback: Project G |

Lisa kommentaar

