Shine on

Nagu näha, jõudis seelik pükstest ette. Tunnistan ausalt, et ei julgenud pükse veel ette võtta ja läksin kergema vastupanu teed ning tegin midagi, mille õnnestumises rohkem või vähem kindel sain olla. Lõike joonistasin ühe olemasoleva Zara seeliku pealt ning kuigi õmmeldes tundus seelik kahtlustäratavalt väike, siis tegelikkuses sai see täpselt paras. Pean vabandama, preili topis on minust pisut priskem ja me pidime enne seeliku selgasaamist pisut ka maadlema. Sellepärast otsustasin seelikust ka ilma preilita pilti teha, et oleks näha – tegu on A-lõikelise seelikuga. Mulle hästi meeldib, et sel kunstnahal on all mõnus ja pehme riie, mis vabastab minusuguse kannatamatu tegelase voodri õmblemisest.

Lisaks tegin ma eelmisel nädalal ühe koti. See on selline clutchi tüüpi, aga oluliselt suurem. Noh, et oleks väike kiiks. Ja, et see veidigi kindlamalt käes püsiks, saab käe enne koti alla surumist ketist kinnitusest läbi suruda. Okei, ma võin siin seletada küll, aga ma saan ise ka aru, et pean selle kandmist ikkagi pildil kujutama. Lunin ükspäev fotograafi ja katsun need piinlikud hetked kusagil maja ees või hoovis välja kannatada (ise samal ajal tugevasti lootes, et keegi mööda ei satu minema). Ja oh, kui hästi see kott lõhnab, see on imepehmest valgest nahast. Selle tõttu käib mul hektel endaga võitlus, kas peaksin voodri lahti harutama ja koti seinu tugevdama või katsun seda lötsakust võluna näha. Miks ei võiks olla nii, et ma kohe alguses tean, mis mind pärast häirima hakkab? :)

Ja ma siiralt-siiralt loodan, et EKA Suveakadeemia Nahakunsti kursus 13.-17. juunini saab kenasti osalejate arvu täis. Siis see toimub ja mina loodan sealt kasvõi pisut tublimaks saada.

2 thoughts on “Shine on

Lisa kommentaar

