Well, hello, I like You

Ma täiesti teadvustan endale, et see kott on väga sarnane valgele kotile kahes eelnevas postituses, kuid vähemalt mulle tundub, et see kott on nagu päris. Arvestades, et ma silitasin oma masinat iga õnnestunud õmbluse eest (sest tema looja pidas tõenäoliselt silmas, et eeldatav omanik õmbleb sellega paar korda aastas sitspõllesid, mitte nahka) olen ma tulemusega tagasihoidlikult öeldes väga rahul. Mulle meeldib selle koti alexanderwangilikkus, lihtsus ja metalldetailide robustsus ja üle kõige meeldib mulle tõsiasi, et ai did it. Aga muidugi ei ole head halvata: mul kripeldab hingel, et peaksin valge koti luku osa ümber tegema, sest selle musta koti luku osa õnnestus nii palju paremini. Omades iseendaga mõningaid kogemusi selliste kripeldamistega, kahtlustan, et varsti teen selle ära, sest üllatus-üllatus, valge kott sai omale vahepeal ka tugevamad seinad. Ja oh jama, mulle ei meeldi, kuidas mu mõtted juba antud postituse ajal liiguvad selles suunas, et ma peaksin hõbedasele kotile ka paremat lukku minema otsima.

Monika, ei, kõik on väga okei, jäta.

Maigaaden-marmelaaden, ma katsun vastu pidada ja mitte alla anda (selle hõbedase koti osas).

On võimalik, et ma vajan suurt täisnurk-joonlauda..

Ja mu kahel sõrmel puuduvad vähemalt osaliselt sõrmejäljed, sest ma ei oska sõrmkübarat kasutada ning triipude asemel on augud.

5 thoughts on “Well, hello, I like You

  1. Oeh, kui kadedaks teeb, et sa nii kaunite asjadega täitsa ise hakkama saad. Võimas. Kui küsida tohib, siis kus ja kuidas sa üldse õmblemist õppisid? Ma tõepoolest unistan väga tihedalt sellest ajast, kui õmblusmasin mu suur sõber on, aga hetkel tundub küll, et selles asjas on ka kuhjaga annet vaja.

    Igatahes..oled tõeline inspiratsioon.

  2. Kas tead, mis? Ma ei ole õmblemist üldse õppinud. Ma ise lihtsalt mõtlen, kuidas võiks asju teha. Mõnikord mõtlen ja teen tohutu ringiga, mõnikord teen valesti, aga katsun kõigest sellest midagi õppida. Lõikeid mul ka ei ole, joonistan väljalõiked lihtsalt mõne hästiistuva riideeseme põhjal. Ilmselt mõni õppinud õmbleja kukuks mu jutu peale kummuli, aga ma olen seni nii hakkama saanud. Kuigi muidugi on mul plaan ükskord ka korralikult mingid kursused läbi teha, sest kaua ma ikka ratast leiutan :) Ja su viimane lause tegi mu tuju kohe topeltheaks, aitäh!

  3. Mooni, kõik on hästi, lukud on korrad ja kotid ilusad! :) mi laiki tuu, see viimane veel eriti! lase aga edasi ;)

  4. Pingback: Project G |

Lisa kommentaar

