Retseptipoiss

Kõigepealt, kuna mulle ei meeldi eestistatud sõna “tortilja”, siis olenemata õigekirja reeglitest (kusjuures ma ei ole kindel, et mul õigus pole), kasutan ma sõna “tortilla”. Igatahes, vaja läheb lavaši või tortillasid (kes valget jahu ei taha tarbida, siis täisteratortillade näol on alternatiiv ilusasti olemas), sinihallitusjuustu, tavalist juustu (riivitud või viilutatud), hapukoort, piparmündilehti, rohelist salatit, rucolat jms, törts õli ja meeldivaid maitseaineid. Juustud tuleb panna tortilla või lavaši vahele ja viimane kokku murda (suurus selline paras, et pannile mahuks ja hea keerata oleks), siis pannile (ideaalis võiks see olla triipudega grillpann), küpsetada mõlemalt poolt mõni minut, kuni juust sulab (tavaline juust ongi selleks, et asi paremini koos püsiks, sest sinihallitusjuust ei ole kuigi tubli sulaja) ja siis tegelased sobivateks tükkideks lõigata. Kõrvale sobib ilusti käepärasest rohelisest salat, millele võiks maitseks peale panna oliiviõli ja soola-pipart. Ja kogu asja kastmeks sobib hästi piparmündi-hapukoore kaste (piparmündi lehed tükkideks hakkida ja hapukoorega segada). Ma ei pea ilmselt ütlema, kust ma rohelise sain :)

One thought on “Retseptipoiss

  1. Oi, tead, me nurume hispaania tüdrukult homseks õhtuks tortillasid, kõiki isutab :) Kuigi ma nii hea meelega tuleks ja sööks sinu juures sinu tehtuid. Oi kul mul tuleb ikka söömist su juures kui tagasi olen, mmm ;))

Lisa kommentaar

