Genie

Ma mõtlen, et huvitav, kas ainult minul on poes mõnikord sellised värinad, et kohe, KOHE, on vaja see asi ära osta, sest JÄRSKU nüüd tuleb keegi (näiteks nurga tagant) ja ostab selle asja minu eest ära. Kusjuures ma ei tea, millest selline foobia, sest midagi sellist ei ole kunagi juhtunud (ptui-ptui-ptui). Aga noh, samas pidavadki igasugune hirm olema ettekujutamise tulemus. Igatahes siis ma tassin selle asja nobedalt letti ja palun seda hoida kindlates kätes, kuni ülejäänud poele ringi peale teen. Selle kangaga oli just selline lugu. Astusin rõõmsalt sisse ja ohhooo, mis kangas seina peal ripub. “Mul on seda vaja, missiis, et ma ei tea, mis ma sellest teen. See on nii äge, et ükskõik, mis ma sellest teen, tulemus on ju äge”. Bhuh, kuidas ma tegelikult ei talu selliseid hetki, kuidas puhas edevus ratsionaalsusele üks-null teeb. Aga pole hullu, siis ma üritan oma käitumuse kiirelt läbi mõelda ja sellele mingi loogilise seletuse leida, et siis rõõmsalt kassasse kõndida. Mõnikord olen ma kogu selle mõtlemise jooksul juba kassast läbi ka jõudnud.

Minu kõige esimene mõte oli sellest kleit teha, aga mida enam ma sellele mõtlesin, seda vähem ma seda teha tahtsin. See tundus kuidagi liiga ilmselge. Ja nii see kangas ootas. Aasta pärast ehk sel suvel lõi lambike Monika pea kohal põlema ja tulemus on siin.

3 thoughts on “Genie

  1. Super püksid! Kusjuures kui kirjutasid, et kleit ei tule sellest (ma polnud veel alla scrollinud), siis mõtlesin, et no kui kleit ei tule, siis haaremid peavad raudselt tulema ja vinged ka veel.. Ja tulidki :)

Lisa kommentaar

