Bleaching

Projekt valgendamine. Või projekt pleegitamine, kuidas soovite. Vaja on teksariidest eset, mille värviga te rahul ei ole, valgendajat (mul oli kõige lihtsam valges pudelis ACE) kaussi ja mõnda tundi. Ja ega suurt midagi teha ei olegi vaja. Tegin igaksjuhuks teksad märjaks, valasin valgendaja (kogu pudeli) kaussi ja unustasin teksad mõneks ajaks sinna sisse. Kusjuures ma tõesti unustasin, sest kui ma läksin õhtul hambaid pesema, siis ma lõin küll omale käega otsaette ja ütlesin “K***t!”. Ega siis midagi, kruttisin pesumasinast kõige lühema loputusprogrammi tööle ja loputasin teksad ära, endal silmad juba kinni vajumas. Veits olin ärevil ka, sest kuigi ma tõesti tahtsin neid üsna heledaks saada, siis ma ei olnud asja õnnestumises sugugi kindel. Sessuhtes, et ma olin arvestanud, et võib juhtuda, et neid pükse mul enam ei ole. Aga võta näpust, kõik tip-top ja ma ei teeks seda postitust, kui ma rahul ei oleks.

Teine võimalus on valgendajat kuivale kangale pritsida või valada. Siis on aga toimeaeg tõenäoliselt lühem ja valgendatud kohad võivad mõne tunni möödudes täiesti valged olla. Kui see on eesmärk omaette, siis miks mitte. Igatahes olen hoiatanud. Ma esialgu käisin iga poole tunni tagant teksasid kausis keeramas, aga nagu öeldud, siis mingil hetkel läks see mul meelest.

Muide, ma kasutan juhust ja küsin, millised postitused on kõige huvitavamad lugeda? Kas ma võiksin teha rohkem postitusi ka muust kui enda tehtud asjadest? Ettepanekuid? Aitäh juba ette neile, kes vastavad.

P.S. Selles ruumis, kus teksad (või midagi muud) valgenduvad, soovitan akna lahti jätta ;)

18 thoughts on “Bleaching

  1. oo, nii kena outcome! ma tegin ka kunagi ühtede teksadega, alguses tundus päris äge, aga lõpuks praakisin ikkagi oma riidekapist välja, ilmselt seetõttu, et lisaks värvile ei meeldinud ka lõige. aga tegelikult tahtsin seda öelda, et tahaks neid pükse sul jalas ka näha nüüd järgmisena! ja vastates sinu küsimusele, siis mina leian, et sinust endast ning sinu tegemistest loeksin mina kõige parema meelega :)

    • jah, see lõige peab ka hea olema, sest ega ese, mis tumedana seljas ei istu, ei muutu heledamana ka tõenäoliselt paremaks ;) püüan mõne põneva ülaosa genereerida ja siis selle soovitud postituse teha.
      aitäh sulle :)

  2. Postituste osas on ilmselt igaühele oma. Retseptipoisse ootan ma alati huviga. Päris mitme sinult saadud retseptiga olen ma kõvasti au ja kiitust kogunud. Ma ei tea kus sa neid hitt retsepte leiad aga need on väga head :)
    Fashion postitused on ka lahedad, eriti kui postituses oleks mingi väike vihje kuidas kobanäpp, kes niidi ja nõelaga midagi peale ei oska hakata, saaks ka omale sellise toreda nööbikleidi. Praegu ma vaatan kadedalt ja mõtlen, et oleks mõni boutique kus seda osta, oi ma jookseks kohe.

  3. Mulle meeldivad moe teemalised postitused. Ja reisikirjeldused.
    Vat retsepti pool jätab mind tiba külmaks, kuna ma pole eriline kokkaja.
    Aga kokkuvõttes on kõiks postitused lahedad ja mida tihedaminei seda parem.
    Tahtsin veel pärida, millised on Su meelestTallinna parimad kangapoed.
    Sul on nii hea stiilitaju, on Sul selles vallas eeskujusid.

    Vabandan, olen võõras arvutis ja ei leia peale punkti ühtegi kirjavahe märki üles.

    • Aitäh! Ma ei tea, kas ma konkreetset eeskuju oskaks välja tuua (ma ei julge, sest need muutuvad ja pärast ma mõtlen, et näed, oli nüüd vaja öelda, ta/see ju üldse ei meeldi mulle enam :)) Põhimõtteliselt jälgin ma mitmeid blogisid ja lappan rohkelt ajakirju, eks sealt need mõjutused tulevad. Tõenäoliselt oleks hea need lingid ka siia kuhugi üles sättida.

      Kangapoodidega on nii, et oleneb, mille jahil ma olen. Kui ma tahan midagi erilist, siis ma lähen Saanase või Trendi. Viimases on ka väga ilus valik erilisi nahkasid. Kusjuures lihtsama naha (ja suurema tüki ning soodsama hinnaga) saab kauplusest Noor Tehnik Luise tänaval. Kui mul on vaja midagi tavalisemat või ma olen lihtsalt hea hinnaga põneva leiu jahil, siis lähen Abakhani või Kangadžunglisse. Viimasest ma sooduskupongita tihti enam midagi ei osta, sest neil on pea iga kuu mingi pakkumine, et kogu kaup on millegi alusel 30-50% soodsam (vt. kodulehte või jälgi kuponge näiteks Linnalehes). Ja siis on veel üks kangapood Tartu mnt-l peale Kangadžunglit Tartu poole, sealt saab ka kvaliteetseid kangaid, olen sealt ostnud mitmeid lõpukleitide kangaid. Õmblusaksessuaaride paradiis on Karnaluks, see asub samuti Tartu mnt-l ja sissesaamiseks tuleb uksekella anda :) Aga ka Saanas on tugev valik huvitavaid aksessuaare. Ja siis on veel üks kangapood Vene tänava alguses keldris, aga sinna pole ma iialgi sattunud. Seal pidavat olema sellised kallimad tikandite jms. kangad.

  4. Ja, ja Vene tänava omas olen käinud, tolle Denimi kaubamaja keldris.
    Seal on nt ilusat pitsi ja siidi. Abakhanist eisuuda ma miskipärast midagi leida. Ma ei leia tavaliselt kaltsukastes kah midagi, niiet see mu enda viga.

    • Tead, ma ka kaltsukatest ei leia midagi, aga olen lihtsalt märganud, et mõned asjad (kuigi väiksemas valikus) on Abakhanis ca 3x soodsamad kui džunglis. Et otsimine on väärt ;)

  5. No näedsa siis. Tubli! Ma siiani ajan kõigil “kasututel” vanadel teksadel jalad alt ära ja saavad seelikuteks, kuid selliseid püksasid tahaks ise ka. Praegu olen neid juba peaaegu mitu korda poes just värvi pärast ostmas käinud, kuid pole siiani veel hakkama saanud.
    Mulle meeldib see “do it yourself” mõte nüüd rohkem. Tanke ;)

  6. Tere, Monika! :)

    Loen usklikult sinu blogi. Hästi tore on tõdeda, et on olemas nii toredaid ja stiilseid inimesi, nagu seda oled sina!

    Kõige mõnusam on just näha sinu enda näputööd ja toimetusi. Gurmaan ikka igas mõttes! Nii stiilis, toidus, reisimises jne jne. Sinu maitse lihtsus (aga samas ka eripära) on sinu võlu. Täielik Coco! (kiiduväärt filmist “Coco before Chanel” :) )
    Jaga palun veel oma inspiratsiooni allikaid ja unistusi. Nagu nt sinu postitus YSL ajuvabalt lahedatest sõrmustest. Näita meile oma outfite. Sheeri seda, mis paneb sind tiksuma, mis su und röövib ja mis teeb sind rõõmsaks. Ma usun, et see kandub lugejateni edasi.

    Ole tubli edasi! :)

    PS! Teksadel tuli väga khuul ja omapärane lõpptulemus igatahes! :)

      • Oi, mul on hästi hea meel, et sain sulle sinu blogi jälgimise rõõmu väljendada. Ja palun, palun! :)

        Lugemiseni!

  7. Pingback: Bleaching vol 2 |

Lisa kommentaar

