Banaanileib

Ma märkasin, et mul on postitamata jäänud mu selle talve hitt, banaanileib (hästi, keeks pigem). Viga tuleb parandada.

3 banaani
4,5dl jahu (kasutasin nisujahu, aga võib ka muud)
1,5dl suhkrut (vali ise, kas valget või pruuni)
2 spl oliiviõli
150-200ml maitsestamata jogurtit
1 tl soola
1 tl söögisoodat
150g pekaanipähkleid

Püreesta banaanid, tükelda suvaliselt pähklid ning sega kõik omavahel ühtlaseks massiks (pähklid lisa kõige lõpus). Küpseta 30 min. 175’c juures ja veel 30 min 150’ c juures.

Tegin selle kõrvale ka maitsevõid (mikserdasin kokku pehme või, riivitud ingveri, riivitud apelsinikoore, kardemoni ja pisut vanillisuhkrut), aga see võib praegusel hooajal olla pisut liiga christmassy. Otsustage ise ;)


Kuna kõik need pätsid kadusid kõhtu enne, kui keegi fotoaparaadist jõudis mõelda, siis pidin pilti laenama siit.

3 thoughts on “Banaanileib

  1. mulle nii maitses see, et tegin eile seda ise ka. see tõestas taaskord, et olen andetu kokk, sest mul ei kerkind see mitte üks raas ja jäi siuke magus käkk :D

    • oot, aga soodat ikka panid? mul on küll see üks igavene lollikindel värk.. pole kunagi pahasti välja kukkunud. järsku su ahi pirtsutab?

      • krt panin kõike mida sa kirjutasid. Ja mul on uus korralik ahi… a no ikka hull käkk mis käkk tuli välja

Lisa kommentaar

