New In

Mul tuli suur soov endale häid asju osta. Just selline põhjendamatu naiselik soov osta tooteid, mis vähemasti teoorias mulle head teevad. Nii ma hankisin omale lõhna, mis järk-järgult on mulle südamesse (emm.. ei.. pigem ninna, ajju? okei, ma ei tea kuhu) pugenud ja mul ei olnud muud teha, kui see ära osta, sest poes oli juba imelik, kui kolmandat korda käpa pudeli järele sirutasin. Teate ju neid kahtlaseid tüüpe, kes poes terve pea ja kaenlaalused lõhna täis lasevad ja siis täiesti ausa mehe näoga poest välja ujuvad, sarnane tunne hakkas tekkima. Siis sain veel L’Occitane’i dušiõli (jah, õige, õli) õnnelikuks omanikuks. See on nii tore asi! Pudelis on see nagu õli ja siis veega kokkupuutudes hakkab vahutama ja kui ma ei eksi, siis läheb soojaks ka. Ja lõhnab veel oikuidas! Siis Thanni apelsini-mandariini-muskaatpähkli kreem, mille lõhn küll kahjuks kaua ei kesta, aga tõenäoliselt ei ole see ka eesmärk, sest tegu on naturaalsete lõhnaainetega. See-eest kreemitamine ise on vägagi aroomiteraapiline ja nahk jääb tõeliselt pehme. Sellega oli veel selline tore lugu, et ma olin niikuinii plaaninud selle osta, aga kui poodi sisenesin, olid kõik tooted -40%. Vat see on tore üllatus ja normaalne allahindlus. Kuulete kõik Eestis asuvad ülemaailmsete brändide edasimüüjad ja poed, jah, kõik teie, kes te mujal maailmas lasete ka hinnad poole soodsamaks, aga Eestis tähistab hooaja lõpumüüki ikka hädine -20%, kuulete jah? Okei, hinga sisse, hinga välja. Nii, lähme  edasi. Ja siis St. Tropezi isepäevituv kreem. See firma on hea, päriselt. Ses suhtes, et sellel ei ole sellist isepäevitaja haisu nagu enamikel teistel selle toote esindajatel. Ma ei saa öelda, et üldse ei ole, sest peopesadesse midagi jääb, aga see on ikkagi meeldivam. Ja kõige olulisem, et kehale seda ei jää. Mina tellin St. Tropezi tooteid Asosest, aga tõenöoliselt võib neid ka Eestist leida, kui  tublisti otsida.

4 thoughts on “New In

Lisa kommentaar

