No proovime outfiti postitust

Küsisin teilt natukese aja eest, mida hea meelega siin blogis näha soovite ja üheks sooviks oli outfiti postitus. Teeme siis proovi ja öelge julgelt, kas meeldib või mitte või mõni vahepealne variant. Ütlen kohe ära, et nii väga kui ma ka ei tahaks, siis kontsasid kannan ma võrdlemisi arva. See on törts kurb, sest leian, et need muudavad riietuse tihti stiilsemaks. Minuga on selline lugu, et ma ei ole väga osav või õigemini, ma olen kohmakas :) Ma kukun siledal teel, löön end ära seal, kust kolm mind läbi mahuks ja kukun maha seisva ratta pealt (kõik kolm väidet on tõsielu sündmustel põhinevad faktid). Ja kontsasid kannan siis, kui a) need on mugavad ja ma tunnen end kindlalt ja ma tean, et see on piiratud ajaks ning b) kui mul on kellelegi toetuda (sõna otseses mõttes). Noh, ma mõtlen seda, et ma käin muidu üsna kiires tempos, eksole. Kontsadega ma aga nii vilunud ei ole ja mulle vähemalt tundub, et mina kontsadel ülikiirelt liikumas meenutab just käimaõppinud kaelkirjakut või midagi muud sama ebastabiilset. Ma samal ajal siiralt loodan, et see tegelikult nii ei ole. Samas kui ma aeglasemalt liiguksin, siis mulle tunduks imelik, et mida ma nüüd ujun keset tänavat (“muuv vuman, muuv yoorself” kõlaks mu peas). Ja vot siis, kui ma olen kellegagi koos, siis on justkui täitsa okei kulgeda. Milline sissejuhatus kahele pildile. Peaksin ma äkki vähem rääkima (loe: kirjutama)?

Pintsak: Zara; Top: JC; Püksid: üks Pärnu pood (Swing äkki?); Kaelaehe: H&M; Kell: Asos; Tennised (trummipõrin): Prisma peremarket! :)

3 thoughts on “No proovime outfiti postitust

  1. Jaa, Swing on see pood Pärnus, sealt saab teinekord ikka väga lahedaid pükse, ma teab :) Ja palun nende postituste jätkamist! ;)

  2. Ka minule meeldib väga su stiil ja vaatan meeleldi selliseid postitusi :)

    Ühes uuemas postituses sõnastasid väga kenasti oma suhtumise moodi kui hobisse, tunnen ise samamoodi!

Lisa kommentaar

