Another outfit post

Mis puutub riietesse ja riietumisse, siis teeme kohe selgeks, et ma ei pea end eriliseks stiilitariks, see kõik lihtsalt meeldib mulle. Mulle meeldib mood ja rõivadisain (ja muu, mis selle juurde käib). Mõnikord meeldib see mulle nii väga, et ma tajun selle totrust, ma mõtlen, et jumal-jumal, kui pinnapealne see on. Ja siis kohe otsa mõtlen, et tegelikult ei ole. Nii nagu iga teinegi hobi, on see osa inimese eneseväljendusest. Kui see on see, mis paneb mu käed värisema ja ei lase õhtul magama jääda, siis las ta olla. See on minu motivatsiooniallikas ja see, mis aitab elu rutiinsema ja keerulisema poolega tasakaalu hoida ning elurõõmu säilitada. Ma arvan, et iga inimene vajab midagi sellist.

Ma ei oska pilli mängida, ma ei oska muusikat kirjutada ja ma ei oska maalida. Aga see, et minu kirg ei ole kunst traditsioonilises mõttes, ei tähenda, et see oleks vähemoluline või vähem tõsiseltvõetav. Samas minu suhtumine moodi ja stiili ei ole kaugelt mitte tõsine, ma ei anna neile mingit sügavat tähendust ja nii ongi toredam, ma arvan. Täna meeldis mulle lihtsalt siniste rohkus.

Pluus ja püksid: Zara, Tennised: H&M; Ehted: Pilgrim; Käekell: ASOS; Küünelakk: Essie (Lapis of Luxury).

3 thoughts on “Another outfit post

  1. Mulle meeldib. Eriti armas on kaelaehe. Pilgrimil võiks küll rohkem loomakeste ja inimeste kujukesi valikus olla – need mu suured lemmikud.

    Ka mina olen moe hulluke näiteks võin ma tundide viisi vaadata uute kollektsioonide pilte.

    • Muide, kas sa seda kohta tead: http://www.shopatbubbles.com/ ?
      Siit saab teinekord väga hea hinnaga Pilku ehteid. Neil igast pakkumised, -40% jne.
      Pakk tuleb üsna kiiresti, üle nädala ma oodanud ei ole ja postikulu ka miski 6-7GBP, et kui mitu asja tellid, siis väga okei.

  2. Oh, ma tean seda tunnet! Kuna ma ema töö kaudu saan hästi palju ajakirju, siis olen läinud seda teed, et rebin meeldivad/inspireerivad lehed välja. Kõiki ajakirju alles ei mahu hoidma. Need lehed on mul kõik ühes paberkotis ja just eile vaatasin paljusid vanasid ka läbi ja ikka nii tore värin on sees, kui mingi asi geniaalne tundub (või lihtsalt ilus). Nii hea, et on teisigi :) Sama mõnus on oma kangavarusid läbi vaadata, sest ikka ilmub sealt mõni kangas, millest sa midagi ei mäleta ja siis on nii tore, kui sealsamas tekib mõte, mida nüüd sellest teha võiks.

Lisa kommentaar

