Nom-nom, Hello, Tom

Tegin lõpuks midagi Tom Kha supi sarnast, Tom Kha Gai vist oleks õigem nimi. Kuigi ma panin kanale lisaks ka krevette. Olen seda kusagil nii näinud (kuigi see võis vabalt olla koht, mis on retseptile loominguliselt lähenenud). No eniveis, ma tegin nii, nagu mina tahtsin. Okei, peaaegu, sest seeni mul ei lubatud panna. Igatahes minu supp koosnes järgmisest:

  • 1 pakk Tom Kha supi maitseaine segu (lihtsalt mainin, et ma ei ole sugugi rahul, et maitseaine segu kasutasin, aga kuna mul oli kõht tühi siis ma ei saanud riskida ebaõnnestumisega maitse osas; teinekord proovin äkki kõik ise teha)
  • 5 dl vett
  • 4 dl kookospiima
  • 200g kanafileed
  • 200g krevette (soolvees)
  • peotäis kirsstomateid (kel on, see võtab rõdult :))
  • 1 suurem porgand (tõenäoliselt võõrkeha, aga seeni ei lubatud ju panna)
  • õli, soola

Esmalt praadisin õlis tükeldatud kana ja piklikuteks väikesteks pulkadeks lõigatud porgandi, natuke panin sel hetkel soola ka. Paarist minutist täiesti piisab. Siis lisasin vee, kookospiima, krevetid ja maitseaine segu ning lasin kõigel keema tõusta. Samal ajal poolitasin tomatid ja veidi enne lõppu lisasin needki. Kes õlut joob, võtke kõrvale õlut – see pidavat olema parim tulekustuti ;) Ahjaa, ingevri juurt pannakse ka, aga kuna Tais seda suppi süües ei saanud ma aru, on see ingveri juur või puuhalg, siis jällegi ma ei riskinud.

2 thoughts on “Nom-nom, Hello, Tom

Lisa kommentaar

