Jewellery box (or two)

Ma ei suuda sellele postitusele ilusat sissejuhatust mõelda ja ajan kõik õuetemperatuuri kaela. Aga lihtsaltöeldes juhtus nii, et mul oli tükk tegu, et oma ehteid olemasolevasse ehtekarpi mahutada. Ja muidugi ei mõtle üks naisterahvas, et asi võiks olla ehete rohkuses; ei, ma ütlen, asi on hoopis ruumi puuduses. Niisiis tuli mul ühel hetkel (ma ei mäleta enam, kust) mõte, et võiks ju mõned suuremad asjad hoopis pildiraami sees üles riputada. Nagu win-win, mina saan ruumi juurde ja ehted, mille idee ongi kaunistada, saavad siis tuba kaunistada. Muidugi võib juhtuda, et mul kästakse need pildiraamid kiirelt kappi ära panna. Aga noh, jänes šampust ei joo :)

Igatahes lisaks ehetele läheb vaja pildiraame, taustakangast (kardina- või mööblisamet on väga hea) ja siis mingit võimalust ehted üles riputada. Kaelaehete riputamiseks piisab tegelikult ju paelast, nagu pesunöörgi tuleks see mõlemas otsast kinnitada. Kuna minul ootasid riputamist kõrvarõngad, siis pidin midagi muud välja mõtlema. Üks võimalus on must metallkett, aga see siis peaks olema nii väikeste lülidega, et ka väikeste tagustega kõrvarõngad sealt läbi ei kuku (tagune peab olema suurem kui keti lüli ava). Sellist ketti mul ei olnud ja mõtlesin oma asjade hulgast mingi alternatiivi otsida. Leidsingi ühe naljaka kunstseemisnahast paela, mille kunagi Abakhanist ostsin. See on selline kroogitud ja põnev ja kuigi ma ei teadnud, mida täpselt sellega teen, siis olen nüüdseks üsna mitme asja jaoks seda kasutanud. Täna harutasin sel paelal krooked lahti ja lõikasin vajalikud tükid. Siis võtsin auguraua (sain selle pika otsingu tulemusena Järve keskuse tööristapoest) ja lõin tükkide alaosasse augud. Taustakanga lõikasin papitüki järgi, mis tavaliselt raamiga kaasas (sees) ja selle sama papitüki külge õmblesin ka kanga, et see ilusasti sirge ja paigal püsiks. Ja lõpuks õmblesin ka kunstnahast tükid taustakanga külge.

4 thoughts on “Jewellery box (or two)

  1. Täiesti geniaalne idee! Ise suutsin sama eesmärgiga ühe koguka kaelakeega lampi kaunistada. Kuid nii head mõtet mul ei tulnud, et kaunid pildiraamid teha. :) Aitäh, Monika!

Lisa kommentaar

