Hello, good lookin’

Oh, mu kingad, millest ma Kopenhaageni Zara allahindlusel ilma jäin, sest viimase paari minu suuruses kingade rihm oli katki (ja mida muidugi Eestis ei olnud), olid Ebays müügil ja veel parema hinnaga ja ma ei suutnud vastu panna ja kuigi ma pelgasin, et astun mingisse ämbrisse või tõmmatakse mu keha tagumine pool lohku või midagi muud koledat, aga ei, need on täpselt sama ilusad, kui ma mäletasin ja ka võrdlemisi mugavad ja kohale tulid 3 tööpäevaga, thänk ju, Ebay, et olemas oled, thänk ju-thänk ju.

One thought on “Hello, good lookin’

  1. Oh jaaa! Ma tean täpselt, mida sa tunned! Mul oli sama keiss ühe Zara kampsuniga. Jäin poest ilma ja siis ükskord (pärast pikka otsimist ja pisut palvetamist) leidsin eBayst selle. Kuid minu poole teel oli ta kuskil kuu aega ja ma juba mõtlesin, et ma polegi temaga kokku loodud saama…. Aga siis ühel heal päeval potsatas postiteade mulle poskasti! Ja nüüd ma ootan miinuskraade, et seda uhket villa ja karva kombinatsiooni kanda.
    Ühesõnaga su lugu puudutas mind. :D

Lisa kommentaar

