Illumine

Ma nii kiirelt ütlen, et ühe toreda bartertehingu tulemusena sain ma endale sellise mõnusa suvise sätendava kuivõli. Mul oli esilagu plaan sarnase asi Body Shopist osta, aga kui ma nende versiooni olin nuusutanud (liiga palju lilli), siis loobusin mõttest. Igatahes, see Illamasqua õli on väga mõnus, lõhnab hästi ja annab taluvuse piirides sädelust. Ja praegu on Illamasqua kodulehel üle 40GBP-ste tellimuste puhul postikulu null. Check-outi tehes tuleb koodiks panna DELIVERY40. Illasmasquast olen kirjutanud siin.

Lisa kommentaar

