Loafer love

Okei, mis on ühist minul, Hugh Hefneril ja Chuck Bassil?

Sussiarmastus. Tõenäoliselt vähemalt osaliselt tänu neile kahele härrale teevad nii kõrg- kui kiirmoes ilma sussid (slippers). Ja I must say, et mulle väga meeldivad sellised sussid. Ma olen juba tutvustanud, mida ma arvan endast kui igapäevasest kontsakandjast ja seetõttu on sellised kingad täiesti õigeaegne (et mitte öelda kauaoodatud) vaheldus baleriinadele (õõh, kui kole sõna, ma ei ole isegi kindel, et seda kasutada võib, aga see defineerib kõige selgemine selle, millest räägin).

Otsisin mõned toredused, mis mulle silma on jäänud:

Steven by Steve Madden & Topshop

Sam Edelman & Topshop

Sam Edelman & Topshop

Jõuluvana, armas, kui sa seda loed, siis minu lemmikud on need Louboutinid (A)

Ja lõpuks minu Topshopi kaunitarid:

2 thoughts on “Loafer love

    • Hei! Oo, aitäh hea soovituse eest. Olen tüdrukust lugenud ajakirjades, kuid polnud veel tema blogisse jõudnud kiigata. Värskendavalt avameelne :)

Lisa kommentaar

