Fallen for fluro

Kas teid ei köida neoonvärvid? Oi, kuidas mind köidavad. Eriti kollane (mõelge sinna kõrvale päevitunud nahk, mmm..) aga ka roosa, oranž, anything will do. Ükskõik, mis – küüned, kott, kleit – You name it.

See on midagi, mille tegin tegelikult juba kevadel. Mulle hirmsasti meeldib see kangas, sest näib, nagu see ese oleks kootud. Tegelikult mitte, seda kangast saab osta meetriga Kangadžunglist (mõned teised värvid on ka). Aga pisut tuleb ka ettevaatlik olla, minu õmblusmasin külastas selle õmblemise käigus parandust.

Lisaks värvile võlus mind nende pükste isabelmarant’likkus.

See kleit ja pluus on tegelikult H&M-i eelmise aasta kevadsuvisest kollektsioonist, kuid siis ei osanud ma nende võlu märgata. Õnneks ootasid nad mind veebruarini kuni ma nad Kopenhaagenist avastasin, kumbki 100DKK (kui seda nüüd märkamata jäi, siis ütlen juurde, et olen eriti rahul).

Kõrvarõngad ja sõrmus tulid minuga Londonist, Topshopist.

Oh, ma ei jõua ära oodata, kui selle tüki kallale asuda saan. Enne aga kohustused-kohustused!

Kui saaks veel oma käpakesed siia taha, siis poleks õnnest enam midagi puudu.

Pilt: http://www.fashionsquad.com/

Mõelge, siia võib ka oma initsiaalid (võimisiganes) tellida, MM – kui tore see oleks!

Pagan, ma arvan, et ma tean, kuidas see lõpeb.

6 thoughts on “Fallen for fluro

  1. See nahatükk 13. pildi peal hüüab mu nime. Ma ei saa talle üldse vastu panna. Kas oskad öelda, mis poest see tükike pärit on?

  2. Pingback: I’m home « Elu on lill, ainult kasta.

Lisa kommentaar

