In Pink

Kampsun: Zara; Püksid: Stradivarius; Kingad: Topshop; Kott: kuigi ta on ilusa Fendi Peek-A-Boo koti koopia, siis mind võlus pigem selle lõhn ja pood, kust selle leidsin.

Ostsin koti eelmisel aastal Itaaliast San Gimignano linnakesest (mis muide pakub väidetavalt Itaalia parimat jäätist, aga kuna ma sellega hästi ei nõustu, siis sellel faktil ma pikemalt ei peatu). Igatahes mulle hirmsasti meeldib kammida käsitöö kottide poode Itaalias ja Hispaanias ja ilmselt ka Marokos (kuigi seda õnne ei ole mul veel olnud), tegelikult ka mujal. See lõhn ja ma ei tea, kogu see poe keskkond, see kuidagi meeldib mulle. Ja eriti rõõmsaks teeb mind see, kui keegi hea inimene ei ole neile kottidele peale löönud kaubamärki, mille disaineri idee kotimeister on pihta pannud. Tean-tean, kui tahan disaini, siis pean olema valmis selle eest ka maksma. Hakkan süümepiinu tundma siis (aga kindlalt ei saa lubada), kui Eesti palgad Euroopa omadega võrdsustuvad. Kui keegi hea inimene on teinud kvaliteetse nahast koopia, siis Monikal on tegelikult savi ja ta tarbib rõõmuga koopiat.

Igatahes long story short on see, et kui te satute Toskaanasse, siis minu meelest just San Gimignanos on kõige ilusamad kotid. Muidugi tegelikult on nii, et te olete siis ka võidus, kui te Toskaanast ilma ühegi ostuta tagasi tulete, sest seal on muidu ka lihtsalt hea :)

One thought on “In Pink

  1. Pingback: Re-nk « Elu on lill, ainult kasta.

Lisa kommentaar

