New neon

Ma sain lõpuks aega sellele näidatud nahatükile käärid sisse lüüa. Ai, kui hea meel mul on. Mu rõõmu toetab muidugi asjaolu, et ma selle vastavalt eesmärgile valmis sain. Ja ma ei pea silmas mingit ajalist eesmärki. Kuna ma ei ole lõigete ega pika planeerimise sõber ja ma tahan võrdlemisi lihtsalt (ja kiiresti) tulemuseni jõuda, siis ikka juhtub, et asjad ei kuku nii välja nagu ma mõelnud olin. Siis ma olen muidugi kuri ja pahur ja mõtlen, et miks ma nii kärsitu ja rumal pean olema. Igatahes on mul seetõttu tõeliselt hea meel, kui tulemusega rahule saan jääda.

Ma tahtsin midagi lihtsat, sest nahk ise on piisavalt eriline. Kas teile meeldib?

8 thoughts on “New neon

  1. Pingback: armunud. jah, kotti. « KURIKIRSS FITNESS&MAAILM

  2. Pingback: Project G |

Lisa kommentaar

