Õuna-martsipani muffinid

Ma olen hea inimene, hoolitsen, et mul ja teil talveks ikka korralik polster ümber oleks :) Kuigi tuleb tunnistada, et mu söögiisud ei ole veel päris lakke tõusnud, sest nagu ma ütlesin, mind ootab veel ees üks puhkus, mida loodetavasti iseloomustab suvekliima. Aga nii ta on, et ilmade jahenedes hakkavad peas tiirlema toidutegemise mõtted. Seekordne katsetus tulenes siiski külaskäigust vanaema juurde, kust iialgi tühjade kätega tulema ei lasta. Seekord oli muuhulgas saagiks kotitäis õunu.

  • 400g jahu
  • 3tl küpsetuspulbrit
  • 100g suhkrut
  • 1-2tl kaneeli
  • 150g võid
  • 1 muna
  • 250ml piima
  • paar õuna
  • 30-40g martsipani
  • mandlilaaste

Sega omavahel ühes kausis kuivained: jahu, küpsetuspulber, suhkur ja kaneel. Sulata või ning sega teises kausis see muna ja piimaga. Sega omavahel mõlema kausi sisud ning lisa tükeldatud õunad ja martsipan. Valmista ette muffinipann: täida avad küpsetuspaberi või muffinivormidega või määri need võiga ja vala segu vormidesse. Kõige peale aseta näpuotsaga mandlilaaste. Küpseta neid ca 200′c juures kuniks muffinid on ilusad pruunid (pakun, et nii 25-30min).

One thought on “Õuna-martsipani muffinid

Lisa kommentaar

