I’m home

Kas mäletate seda postitust? Kas mäletate, mis ma lõpetuseks ütlesin? Muidugi ma langesin iseenda materialistlike soovide ohvriks. Aga ma olen ammu loobunud tundmast süümepiinu või muud halba. Kui see on see, mis mind õnnelikuks teeb, siis las ta olla. Ja ma ei saa jätta seda jagamata. Täna, poolteist kuud hiljem, sain oma beebi kätte. Beebi on kollane, mitte roheline (noh nii, selgituseks).

Katsun selle õlal ka mõnipäev üles pildistada. Tänaseks kõik. Ma olen praeguseks hetkeks pea 38h järjest üleval olnud ja pilt kisub vägisi kuhugi küljele.

2 thoughts on “I’m home

Lisa kommentaar

