Jeweled

Siin on midagi, millega saab igaüks hakkama. Kui teil on kapis midagi, mis sutsu igav tundub, siis here you go, väike tuuningu idee. Tegin selle tegelikult juba eelmisel talvel (ja jõudsin vahepeal kahetseda), aga nüüd vaatan, et mõtle, kui tore, tahaks juba kanda. Ma ikka mõtlen, et tore, et meil on neli aastaaega: need riideesemed, mis mingi hooaja järel juba igavad tunduvad, tekitavad aasta pärast elevust nagu uued (ma ikka loodan, et kõik mu neoonvärvid mind järgmisel kevadel uue ja uhke hooga köidavad).

Eniveis, tegu on nahkseelikuga, millel oli igav kummivärvel ja see tahtis muudatust. Vaja on muudatust vajavat riideeset, niiti, nõela, hunnikut kivikesi ja nädalajagu õhtuid. Mulle muideks selline tegevus väga meeldib, mida saab telekavaatamise kõrvalt teha. Sest vaadake, mulle meeldib telekat vaadata, aga mulle ei meeldi ainult telekat vaadata, sest see tundub ajaraiskamisena.

Lisa kommentaar

