Tick-Tack

Pole vist keeruline järeldada, et sügise saabudes tuleb Monikal isu ka sisekujundusega tegeleda. Sest noh, pikk talv on ees ja palju kodust aega jne jne jne (kõlavad seletused mu peas). Teineteise järel valmivad projektid, millest kevadeks viiakse lõpule tublil juhul üks-kaks. Ma mõtlen, et järsku ma peaksin siin mõne lubaduse andma, et mul oleks rohkemate inimeste ees piinlik, kui asi tehtud ei saa.

Okei. Meil on üks kummut, mis peaks kahe värvi- ja ühe lakikihiga nati põnevama välimuse saama. Talle on isegi uued nupud ostetud (emm.. kaks aastat tagasi vist) ja värvid ja lakk on ka valmis ostetud. Niisiis teostamist ootab projekt Kummut. Kui te siin varsti pilte ei näe, palun koputage mu südametunnistusele. Aitäh.

Ja miks on postituse pealkiri heli, mis seostub kella tiksumisega? Vot sellepärast, et ma tahtsin juba maailmakaua suurt valget äratuskella. Loomulikult ei kavatse ma end hommikuti sellega šokeerima hakata, ma tahtsin sellist kella välimuse pärast. Ja eile vaatas see ilus poiss mind @home poe ühel riiulil sellise pilguga, et polnud võimalik teda sinna jätta.

Kui nüüd pildilt kohe ei paista, siis ütlen, et kell on tavalisest äratuskellast oluliselt suurem. Panin võrdluseks kõrvale ühe vaasi.

4 thoughts on “Tick-Tack

  1. Väga äge kell! Paistab, et meil on sarnane maitse :) Mul küll sellist kella veel ei ole, aga kui kusagil näeksin, siis tõenäoliselt leiaks see tee ka minu kapile…

Lisa kommentaar

