Gap month

Ma ei saa ignoreerida roosat elevanti toa nurgas ja vältida fakti, et ma olen kuu aega kadunud olnud. Ja ma ei hakka valetama ning ütlema, et sisimas ma ei rõõmustanud, kuigi keegi teist ütles, et ootab juba uut postitust. Aga ärge nüüd valesti mõistke – minu eesmärgiks ei olnud olla härra salapärane ja kuidagi sihilikult kadunud olla.

Ausalt ja lihtsalt öeldes on mitu viimast nädalat tööalaselt olnud keerulised ja iga kord, kui ma mõtlesin, et nüüd enam hullemaks minna ei saa, siis mr Murphy näitas, et vabalt saab. Aga teate, nii naiivselt ja kulunult kui see ka ei kõla, ma siiralt usun, et sellised asjad õpetavad ja teevad tugevamaks. Tänu sellele ma kasvan. Ma ei ole loll, kui ma ei tea, kuidas toime tulla, aga ma olen loll, kui ma kõigest sellest midagi ei õpi. Aga aitab sellest. Üks tore inimene ütles selle kohta väga tabavalt, et keegi ei meenuta meid heade juhtidena, vaid meid mäletatakse heade kaaslaste, sõprade ja pereliikmetena.

Ma ei hakkakski rohkem midagi selgitama, lisan lihtsalt mõned pildid vahepealsest. Teate ju kõik seda ütlust, kuidas pilt on sõnast tuhat korda etem.

 

 

3 thoughts on “Gap month

Lisa kommentaar

