Projekt kummut

Vot tak vot. Tuleb tunnistada, et päris sellisena ma seda kummutit ei visualiseerinud, aga ma ei saa ka öelda, et ma pettunud oleksin. Asi käib nii, et kõigepealt tuleb ese värvida ühe värviga (antud juhul valgega). Siis tuleb lasta sel kuivada, niimoodi päriselt kohe. Paari päeva pärast panime peale selle vahtralehekestega laki ning mõnekümne minuti pärast, kui see lakk oli kergelt nakkuv, pidi peale panema teise värvi kihi (hall siis).

Hea tootekleepsu inimene oleks võinud ka lakikihi paksuse kohta instruktsioone jagada, aga no ju ta unustas. Ja mulle ikkagi meeldib lõpp-tulemus, mulle meeldib see väike koledus (mida ma tegelikult koleduseks ei pea niisamuti nagu ma ei pea koleduseks suurlinnade räpaseid tänavaid).

 

2 thoughts on “Projekt kummut

Lisa kommentaar

