Obsessioon

Jah, “obsessioon”, nõnda pikalt, nagu kunagises hittloos. Teate, ma pean tunnistama, et ma isegi ei tea, kas selline sõna on eesti keeles olemas. Eniveis, see meeldib mulle, hoolimata sellest, et tavaliselt olen ma alati eestikeelsete ja sugugi mitte võõrsõnade poolt.

Miskipärast ma leian, et pean aeg-ajalt Ebays kolama, noh kas või sellepärast, et ma millestki heast ilma ei jääks. Väga otstarbekas ja mõistlik, eksole (kes tunnetab sarkasmihõngu, sel on õigus). Selle koti otsa sattusin ka puhtjuhuslikult ja kui ma selle koti hinda nägin, lõid kõik mu naiselikud, ebapraktilised ja rahakotivaenulikud emotsioonid lainetena pea peal kokku ja enne, kui ma toibusin, oli tehing tehtud. Ausalt. Kuna proua kotiomanik miskipärast aborigeenidele pakke ei saada (ainult UK-sse), pean ma seda veel pisut ootama. Lasin selle saata heale Kairitile Londonis (kes ilmselt mõistab, et andnud sõrme, võtan ma käe ja tema office’isse võib teisigi pakke tulevikus laekuda). Samas, kes veel, kui mitte Kairit, mõistab mind :)

Kes nüüd teada tahab, siis kott (täitsa uus) koos postikuluga läks maksma 42 GBP-d (samal ajal, kui kodulehelt ostetuna oleks see 80 ja pluss GBP-d). Muide, leidsin nende kodulehelt ka praaginurga, kust miski veapojaga koti mõnikümmend naela soodsamalt saab. Vaadake, kel huvi. Kuigi hoiatan, et allahinnatud kotte saab osta ainult telefonitsi ja põrsana kotis, sest pildid puuduvad (ja üle-üldse, nende teenindusega ma rahul ei ole – kirjadele vastavad nad siis, kui need teist või isegi kolmandat korda saata).

Lisa kommentaar

