Dear Santa

Dear Santa,

I know you’re busy and everything and you have lots of important things to do. So, here’s my humble help.

Pilgrim bracelet

Asos Black dress (www.asos.com)

French Connection bracelet (www.asos.com)

Asos Premium spiked cuffs (www.asos.com)

Asos spike link bracelet (www.asos.com)

Asos skinny bangle (www.asos.com)

Casio watch (www.asos.com)

Calvin Klein Mirror watch

Cambridge Satchel Company handbag (www.asos.com)

Cambridge Satchel Company handbag (www.asos.com)

H&M parka (www.hm.com)

Pilgrim necklace

River Island ankle boots (www.riverisland.com)

Topshop earrings (www.topshop.com)

Topshop earrings (www.topshop.com)

Topshop Paddington boots (www.topshop.com)

Topshop earrings (www.topshop.com)

Topshop Pyramid ankle boots (www.topshop.com)

Topshop ring (www.topshop.com)

Zara blouse (www.zara.com)

Zara boots (www.zara.com)

I hope you managed to scroll down without falling asleep. Please don’t think of me as a greedy kid. Though I might have some issues with wanting (more precisely needing) too many things.

So, if you’re still awake, anything from the list above will do (read: will make me jump up and down while clapping my hands and smiling like bonkers).

7 thoughts on “Dear Santa

  1. Oled ikka väga väga hea laps see aasta olnud, jah? :) Tead, kõik meeldib, panid mindki neid asju ihaldama. Ja tead, need mustad kõrvarõngad, no usu või mitte, aga ma olen neid aastaid otsinud!!! Obsession.

  2. Parka on mu soov ka. Külmade ilmadega vist enamike soov :) Ja olen vihjanud nii jõulumehele kui argipäeva mehele. Aga võib olla pean siiski jaanuari soodustused ära kannatama ja siis ise ostma kukkuma.
    Aga vat miks Sa seda French Connectioni käevõru tahad ma küll aru ei saa, ise Sa teed ju palju ilusamaid.

    • Ma ise hakkasin mõni aasta tagasi vaatama soonikkoes mütse, mille tutt on karusnahast. Aga siis tundus mulle, et need on kõikjal.
      Eelmisel aastal aga vaibus teema maha ja no see aasta on taas üleval. Ja siis ma otsustasin, et ikka tahan sellist. Muidugi ilus on siis, kui tutt on päris karusnahast, kunstkarusnahk meenutab mõnikord topist :)

      Mina sain enda oma Stockmanni spordiosakonnast, must müts pruunika tutiga. Sel oli ka miski valgega logo peal, aga selle harutasin lahti. Siis olen sarnast märganud veel Solarise keskuses Extra Style (vms) jalatsipoe aknal, aga mul pole aimugi, palju see maksab.

      Ja alati kindel valik on vahva läki-läki. Need on üldjuhul avaramad, ei suru juukseid pähe laiaks.

      Suur valik mütse on asose lehel, vaata, järsku leiad sealt mõne sobiva. Ma kudumise ja heegeldamise osas väga nõu ei oska anda, sest näiteks igasugused laialtlevinud käsitöömütsid ja -kindad mulle väga ei meeldi, minu jaoks on need liiga satsilised ja naiselikud :)

      Sai pikk jutt, loodan, et oli abi ka ;)

Lisa kommentaar

