Winter skirts

You must not spend any money. See kokkulepe iseendaga oli sahhti mu peast pühitud, kui ma kolmapäeval kangapoodi sisenesin. Keegi justkui lülitab nupust välja kogu mu ratsionaalsuse ja kõik. Teha ei ole midagi. Järgneb see, mis alati. Ma käin käte värisedes ümber rullide ja paitan neid. Pärast mõnekümneminutilist silitamist üheaegselt iseendale ostu soodustavate argumentide esitamisega kõnnin ma kassasse.

Seekord langesin Saanas Chaneli stiilis kangaste ohvriks. Kui nüüd olukorrale postiivse külje pealt läheneda, siis tegelikult olin ma tubli, et end kahe kangaga limiteerida suutsin. Ma olen õppinud iseendaga kauplema. Näiteks nii, et pakun, et ostan praegu kaks kangast ja teen neist seelikud. Kui need valmis saan ja rahule jään, siis võin järgmised tükid osta. Nüüd on sedasi, et seelikud said mõlemad eile öösel valmis, aga ma püüan enda edasist käitumist ennetada ja kangapoodi üldse mitte minna.

Mis te arvate? Need on sellised pisut klassikalisemad riideesemed, aga ma arvan, et talvegarderoobi sobivad imehästi. Eriti meeldib mulle see, et lõpuks ometi suutsin ma teha narmendavate äärtega riideeseme, mis ei tekita minus pedantlikku kiusatust sel ääred hiljem siiski ära õmmelda.

4 thoughts on “Winter skirts

  1. Oi, need mulle küll hirmsasti meeldivad. Eriti see must. Võrratu. Täitsa kadedaks teeb kohe :D

Lisa kommentaar

