Soap & Glory

Ma olen juba mõnda aega tahtnud kirjutada Soap and Gloryst. Ma ise märkasin nende tooteid esmakordselt Kairiti vannitoas umbes poolteist aastat tagasi: minu tähelepanu tõmbas toodete humoorikas kest. Pärast seda olen igal UK külastamisel mõned tooted ka endaga toonud. Ma ei hakkaks siinkohal välja tooma üht või teist toodet – las igaüks otsustab ise.

Põhimõtteliselt on tegu 2006. aastal loodud briti brändiga. Brändi väljatöötamisel oli eesmärgiks toodete mõistlik hind ja humoorikas pakend. Brändi looja Marcia Kilgore (kes on ka kuulsa Bliss Spa keti looja), ütleb ise “it’s for people who don’t want to spend an arm and a leg to moisturise one”. Humoorikuse osas ei hakka ma ise midagi seletama, toon parem mõned näited: huuleläige nimega Sexy Mother Pucker, tselluliidikreem Sit Tight, kortsuvastane kreem Fill Monty või Wish Upon a Jar ja samas vaimus edasi.

Ma ei ole ilmselt millegagi nii hirmsasti hädas, et saaksin kreemide tõhusust hinnata, aga minu jaoks on oluline see, et seni kasutatud tooted lõhnavad hästi ja jätavad naha mõnusalt pehmeks. Ja mulle väga meeldib, et kõigele sellele on lähenetud naljaga.

Kahju on sellest, et ma ei ole veel leidnud võimalust neid tooteid Eestisse tellida (Asos küll müüb neid, kuid ei saada siia), seega esialgu on lähim koht Suurbritannia (Bootsis on väga hea valik).

Kel tekkis huvi, uurige nende kodulehte.

Daamid Bootsis hullamas

Lisa kommentaar

