Furry obsessioon

Otsides isale jõuludeks susse, sattusin ma Viru keskuse ees asuvale miniturule ja enda üllatuseks leidsin ma sealt fox taili, mis (üllatus-üllatus) röövis mult kaine mõtlemise ja pidi koos sussidega kotti sisenema. Aga tõesti – 8 eurot fox taili eest. Ma maksin Kangadžunglis sama asja eest 10 eurot tänu sellele, et mul oli 50%-line sooduskupong ja pidin sellele ise ka kinnituse  tegema. Sellel punasel oli kinnitus ka juba olemas. Loogika (nii palju, kui seda tol hetkel oli) ütles, et tuleb osta.

Ja nendes unistustes, kus ma vabalt kontsadel kulgen, nendes ma kannaksin seda kotti mõne ilusa halli kleidi ja nende Zara kingadega.

8 thoughts on “Furry obsessioon

  1. Ooo… ma tahan nüüd ka omale Foxi!!!! Ja neid Zara valgeid kingasid ma pistsin üks kord juba peaaegu kotti… A sinna nad tol korral jäid, kuid olen päri – väärt kraam oleks kapis igatahes :)’

    • Tia, kõik tuleb kohe kotti panna, midagi ei tohi saatuse hooleks jätta! ;) Ja kui kusagil sinist või tumerohelist või ükskõik millist ägedat saba näed, siis tead, et sul on sõber, kes väga-väga seda vajab :)

  2. Jaa, need sabakesed on tõesti väga armsad, olen endalegi otsinud, aga pole veel leidnud…mul töökoha kõrval on üks komisjonipood ja sealt müüa pakkus mulle samasugust punast värvi käpakest, jätsin selle sinna hetkel, sabad meeldivad rohkem:). Ahjaa, head uut aastat ka!

    • Tead, ma märkasin, et Raekoja platsi laadal müüakse ka sabakesi. Ühes majakeses kindlalt, võib-olla mõnes veel, ma suht-koht tuhisesin sealt mööda ja ei jõudnud neid väga katsuda. Tundusid igatahes ilusad. Ja palju head ka sulle uuel aastal! :)

  3. Ohjaa!!!! Mul on olnud kolm saba.. üks langes purjus sõprage ohvriks mille tagajärjel see kaheks purunes :D Aga kaks on alles… üks hall ja teine oranž.. Jumaldan neid karvaseid tuuste ja linna peal saab päris uhkelt kommentaare nende kohta.

    • Toredad on need tõesti, niisama silumiseks ja närvide rahustamiseks on ka head :)
      Kui kusagil tumerohelist või tumesinist märkad, võid mulle märku anda, oleksin tänulik :)

Lisa kommentaar

