peplum & pastels

Ma teen ühe ülestunnistuse: mulle ei meeldi lumi linnas. Ideaalis võiks lumi maha sadada detsembri alguses, sest jõulude ajal peab lumi olema, ja ära sulada jaanuari lõpus ja siis võiks tulla kevad. Ja kui veel sügavamale unistustesse langeda, siis linnast väljas võiks lumi olla terve talve. Ja ärge arvake, et ma olen egoistlik naiivitar, ma olen seda näinud (vist aastal 2008) ja nii on võimalik. Linnast väljas võiks lumi olla sellepärast, et vahel lihtsalt tuleb sõita kuhugi maale, vaadata lumist metsa ja avarusi ja ohata nagu me kõik ohkame, kui lumi on maas ja päike paistab, sest kõik on nii tohutult ilus. Okei, aga tagasi linna. Ma ei talu lund linnas, sest vähemalt Eestis ei saada sellega hakkama. Miks ma pean tundma end nagu kits autotulede valgusvihus, ehmunud ja valvel, sest kui parasjagu jalad ei ole munakividel laiali sõitmas, siis võib sind tabada üllatus kellegi katuselt?

Sellepärast ma hakkangi jaanuari lõpust unistama kevadest (mis sest, et selleks on teinekord vaja mitmeid kuid tugevat kujutlusvõimet) ja minu tubliks toeks on kevadkollektsioonid, need hoiavad mind fokusseerituna :)

Lilled on iga-aastane teema, eksole. Aga nendest hiljem. Pastellvärvide pealtung ei ole ka ilmselt ühelgi huvilisel märkamata jäänud. Mis te sest arvate? Ma pean siin veel natukene mõtlema, sest ma kaldun arvama, et ma armastan ikka veel neoonvärve. Aga vabalt võib olla, et ma armastan neid visalt juuni lõpuni ja siis mõtlen, et milline põmmpea ma olin, miks ma kohe pastellvärve armastama ei hakanud. We’ll see. Igatahes moemajad on üsna julgelt pastellvärvid kasutusele võtnud ja selle postituse avaldamise hetkeks olen ma neist juba üsna sisse võetud.

Marc Jacobs:

3.1 Phillip Lim:

Preen:

Mulle hirmsasti meeldib, kuidas Jessica on piparmündivärvi riietusega sobitanud korallpunase küünelaki.

Kiirmoe poed on ka selle trendi suunal tublid olnud ja minu lemmik on hetkel see River Islandi seelik:

Okei, edasi. Peplum. Kui keegi teab, kuidas seda tegumoodi eesti keeles ühe-kahe sõnaga seletada, siis andke palun märku. Eniveis, tegu on riideesemega (mina keskendun pluusidele, aga vabalt leidub ka kleite ja seelikuid), mille alaserva ääristab sats. Kleitide puhul jääb see sats üldjuhul vöökohale (a’la Roland Mouret 2008). Ma tõesõna poleks kaks kuud tagasi arvanud, et see sats mulle meeldima hakkab, aga nüüd on see juhtunud. Kuigi, kui ma peaks selle projekti ette võtma, siis ma jätaks ääred ilmselt õmblemata, sest muidu võib juhtuda, et see ese jääb liignaiselikolemise tõttu kappi paremat tulevikku ootama. Mis teie sest lõikest arvate?

Céline:

Gareth Pugh

Hah! Pastelne ja peplum! Acne:

Tubli Asos ka juba hoos:

H&M, pildi laenasin Columbine‘lt:

Ja ega veteran Zaragi alla jää:

Ja lilled. Ma pole lillemustritest kunagi suurt lugu pidanud. Ma ei tea, aga need tekitavad minus teatavat ebamugavust. Then again, sel korral on midagi teisiti.

Céline:

Ilmselt ei juhtu midagi sellist, et ma Céline’i endale lubada saaksin, aga need River Islandi teksad võivad minuga isegi juhtuda. Mulle meeldib, et need meenutavad pisut sinise-valge kirjuid lauanõusid.

Andke märku, kuidas teile selline postitus üldse meeldib. Ma kindlasti ei püüa võtta objektiivse moeteadlase rolli, aga see postitus tahtis juba terve nädala minu seest välja pääseda ja nii ta siin on.

4 thoughts on “peplum & pastels

  1. Sul on lahe blogi ja väga hea stiilitaju. Lugesin kõik postitused läbi ja sain nii palju häid ideid, mida tahaks ise ka proovida. Aitäh! :)

  2. Pingback: Le new dress |

Lisa kommentaar

