simple things

Ma armastan asju; ma armastan neid võimalusi, mis asjad annavad. Ja sealjuures olen ma teadlik, et olen kõigest tarbimisühiskonna väike mutter. Aga pole hullu, mul on ka oma kasu sees, nagu igal teiselgi mutril. Mulle meeldib, et asjad annavad võimaluse vormida kuvand – endast endale ja endast teistele. Mulle meeldib, et ma võin mõne asja omamise või isegi ainult selle ihaldamise läbi luua endale teatud kuuluvust, omadusi (missiis, et vahel ainult iseenda peas) ja ma võin neid takistamatult vahetada. Aga okei, ärme aja asju liiga keeruliseks. Mul ei ole küll kinnitatud andmeid, aga ma võtan endale õiguse subjektiivselt arvata, et inimesed, kes elavad oma elu liiga keeruliselt, kipuvad olema õnnetumad kui teised. Kusjuures see ei tähenda, et ma ise mõnikord asju liiga keeruliseks ei aja. Sellepärast tulebki end “raputada” ja endale meelde tuletada, et lihtsad asjad on toredad.

Hematiidist sõrmus (Loitsukeller)

Metallkarp (Tiimari)

Minu meelest ideaalne kingipakend (ehetele, käsitöötrühvlitele ja kõigele muule, mis sisse mahub). Ma ise kasutan seda ehtekarbina (aga siis on hea põhjale näiteks vildist vooder lõigata, et ehteid mitte ära kriimustada).

Piima- või koorekann (Kaubamaja)

4 thoughts on “simple things

  1. Tõesti nii see on kuni me meeles peame, et lihtsad asjad elu ilusaks teevadki, seni oleme isegi õnnelikud.
    Ilusat Sõbrapäeva! Need asjad siin on kõik väga armsad

Lisa kommentaar

