Kookosene hernesupp

Kui ma millestki vaimustun, siis seda mõneks ajaks ja korralikult. Rohkem kui aasta peale Tai reisi arvan ma jätkuvalt, et Tai köök on marumaitsev (ja samas tean, et ilmselt varsti olen sellest väsinud). Aga seniks naudin. Ja kui nägin Rimi retseptide hulgas kookosese hernesupi retsepti, tahtsin hirmsasti seda proovida, sest see tundus pisut naljakas kooslus. Mõeldud-tehtud (mõningate muudatustega). Vaja läheb:

  • oliiviõli
  • 2 sl riisi
  • 2 sibulat
  • 0,75 tl soola
  • 1,5 tl rohelise karri pastat
  • ca 1l kanapuljongit
  • 800g (külmutatud) rohelisi herneid
  • 3 dl kreemjat kookospiima

Kuumuta õli ja prae selles ca minut aega riisi, seejärel lisada hakitud sibul, sool, karripasta ja umbes kolmandik puljongist. Seda segu keeda umbes 10-13 minutit ja siis lisa ülejäänud puljong, herned ning kookospiim. Kui supp on keema läinud, võta pott tulelt ja püreesta segu, vajadusel maitsesta soola-pipraga ning kuumuta (kui see on vajalik).

Tagantjärgi arvan ma, et see sobiks hästi mündipestoga, aga kuna basiilik oli mul juba olemas, tegin saia peale traditsioonilist pestot. Kel head pesto retsepti ei ole, siis mina kasutan sellist, kus segan kahe poti basiiliku lehed, kaks küüslaugu küünt, tubli tüki parmesani, peotäie seedermänni seemneid või india pähkleid, tilga sidrunimahla, natuke soola ja parajas koguses oliiviõli saumiksriga ühtlaseks massiks.

Lisa kommentaar

