Maapähklivõi-toorjuustu kook

Tõenäoliselt ma ei pea selgitama, et mulle juustukoogid maitsevad, eksole.

Räägime asjast. Vaja on:

  • 300g Digestive’i küpsiseid
  • 100g võid
  • 350g maapähklivõid
  • 400g toorjuustu
  • 200g hapukoort
  • 3 muna
  • 200g pruuni suhkrut

Nagu ikka, purusta küpsised, sulata või ja sega need omavahel. Lõpus lisa ka 50g maapähklivõid. Sega korralikult läbi ja suru segu lahtikäiva koogivormi põhja. Mina teen nii, et katan vormi põhja küpsetuspaberiga ja küljed määrin võiga. Aseta koogi põhi täidise valmistamise ajaks 160-170’c-ni kuumutatud ahju.

Edasi mikserda 300g maapähklivõid, toorjuust, hapukoor, suhkur ja munad ühtlaseks massiks ning vala põhjale. Ära ehmata, kui segu on paksem kui juustukoogi puhul tavaliselt, nii ongi õige. Kook tahab ahjus olla 45-60 minutit olenevalt ahjust. Lõpus tuleb siis lihtsalt jälgida ja tikuga testida. Ideaalne, kui peale ahjust võtmist ja jahtumist saab kook üleöö külmikus olla. Kook saab tublilt rammus ja pisut soolane – just nagu mulle meeldib :)

One thought on “Maapähklivõi-toorjuustu kook

  1. Mooni, ma ei saa enam edasi lugeda, sest koriseva tigeda kõhuga on ikka väga raske magama jääda.. Isu tuleb ikka ilusasti peale :)

Lisa kommentaar

