New Denim

Mu aju ratsionaalsel poolel on raskusi arusaamisega, kuidas üks asi saab pidevalt vaimustust tekitada. Ja see teine pool samal ajal ei hooli “kuidas” poolest ning naudib vaimustunud olemist. Neid asju on kindlasti veel, aga hetkel räägin ma teksadest ja teksakangast. Igal hooajal suudetakse teksakangast toota midagi, mis moenäljastel pea segi ajab.

Nii olen ma tubli mitu aastat otsinud täiuslikke boyfriend stiilis teksasid: heledaid, kulunuid ja just selle õige lõikega (madala vöökoha, avara reieosa ja kitseneva säärega). Need on tõenäoliselt minu kõige manrepellerlikum riideese, aga to me they are perfect (ja ma olen üsna üllatunud, et leidsin need Zara noorteosakonnast).

Edasi teksasärgid, üks very last year’s Stella McCartney kohtub Céline’iga ja teist võiks kõige enam seostada Isabel Marant stiiliga (või paaril viimasel hooajal ka Mangoga, kes viksilt Marant’d jäljendab. Aga noh, ma ei kaeble, sest tänu Mangole on mul see särk.

Üleüldse olen ma jätkuvalt vaimustuses kõiksugusest kanga töötlemisest värvimise ja pleegitamise abil. Varsti näitan, mis projektikuid ma ellu olen viinud (märksõna Isabel Marant on siinjuures muidugi ka asjakohane).

Ja siis see eelmise aasta Stella McCartney/Céline’i denimit jäljendav särk Lindexilt. Tuleb tunnistada, et minu ostuotsust toetas siin tugevalt ka kümne euro kanti jääv hind.

Teksadeni ;)

Lisa kommentaar

