So this is me

Jep, selline ma olengi siis, kui ma olen mina ise. Ma mõtlen riideid, eksole. Nii väga kui mulle ka ei meeldiks kuvand endast kui “kontsainimesest”, siis ma ei ole seda (aaaga ma ei ole kaotanud lootust selleks kunagi saada). Võite ette kujutada, kuidas ma kahe käega ülespoole vehin ja “jee” hüüan, kuna hetkel on tennised-tossud igatpidi moes ja mu ümber ei ole siis nii palju meenutusi teistest, ilusamatest jalanõudest. Äkki siis, kui dressitoivondus moest on läinud, saab minust “kontsainimene”? Hah, ei, keda ma ikka petan.

Selgitada, mis juhtus, kui ma nägin Asoses tumepunaseid New Balance’i tosse, oleks ilmselge liialdus, eksole. Teine asi, mida näidata tahtsin, on see River Islandi mantel. Ma olen üritanud sõprust klassikaliste trench-mantlitega, aga ei, ei ole meie vahel seda klikki. See mantel, see aga on täpselt see “krants”, trenchi ja Buratino jaki ristsugutis, mida ma vajasin.

So this is me, me being myself (I mean the clothes part). As much as I’d like to see myself as a heel-person, the cruel and unwanted truth is that I’m not (but hey, I have not given up on becoming one in the future). You can only imagine how I’m cheering this sporty trend going on everywhere. It’s a lot easier wearing casual footwear when you don’t have all the good-looking heels staring at you everywhere. Maybe, when this sporty-trend is over, I’ll become a heel-person? Probably not. Who am I kidding?

Anyway, probably I don’t need to explain what happened when I stumbled on those burgundy New Balance sneakers in Asos. The other thing I wanted to share with you is this River Island trench coat. I’ve been trying to befriend with classic trench coat, but nah, no can do. That’s just not me. So, this classic-trench-meets-Buratino-coat is kind of this perfect hybrid that I needed.

5 thoughts on “So this is me

  1. Nii tore, et sa mõtled samamoodi kui mina, et “minust saab kunagi kontsainimene”, aga keda ma ikka lollitan :) Ja mantel mi laiki kohe väga väga!

Lisa kommentaar

