Just two things

1. I don’t know if it’s the Sex and The City non-stop replay on TV (and me failing not to watch it) or is it some old suppressed need to get my claws on the name necklace. Anyway, now I have and adore it.

2. If you, like me, are drooling over Repossi jewelery, but can’t just afford it (yet), here’s a beautiful cheat from Topshop that looks much like Repossi Berbère ring.

1. Ma ei teagi, kas oma töö on teinud Seksi ja Linna pidev kordus ja minu suutmatus seda mitte vaadata või on tegu mingisuguse (keskkooliaegse?) allasurutud vajadusega omada nimekeed. Igatahes nüüd on see olemas ja see ületas igati minu ootused, sest sai isegi ilusam, kui ma eeldasin. Kes samasugustes “piinades vaevleb”, saab abi siit.

2. Ja kui teie seas on kedagi, kes, nagu mina, arvab, et Repossi ehted on ühed maailma ilusamad, siis Topshop on hakkama saanud väga kauni sõrmusega, mis vähemalt mulle meenutab hirmsasti Repossi Berbère sõrmust. Nagu te aru saate, pidin ma selle tellima.

2 thoughts on “Just two things

  1. Tead, ma olin samas kohas… ja sama rahul, kui sina. :)
    Ottol võiks ka selline ju kaelas olla. :D

Lisa kommentaar

